Case Study

Kompleksowa obsługa komunikacji i recepcji podczas pikniku firmowego

Kompleksowa obsługa komunikacji i recepcji podczas pikniku firmowego

Podsumowanie współpracy

Klient
Avangarde Group
Wydarzenie
Piknik Firmowy
Uczestnicy
900+

Punkt wyjścia

Avangarde Group organizowała duży piknik firmowy dla pracowników i ich rodzin. Kluczowym elementem było zapewnienie sprawnej i estetycznej komunikacji z uczestnikami, kontrola dostępu oraz bieżące monitorowanie frekwencji – zarówno pracowników, jak i osób towarzyszących.

Co zrobiliśmy?

  • Przygotowaliśmy pełną oprawę graficzną zaproszeń i wiadomości mailowych.
  • Zorganizowaliśmy wysyłkę zaproszeń drogą mailową wraz z kodami QR dostarczonymi SMS-em tuż przed wydarzeniem.
  • Zapewniliśmy system rejestracji uczestników z podziałem na osoby główne i towarzyszące.
  • Na bieżąco monitorowaliśmy liczbę gości obecnych na pikniku.
  • Przekazywaliśmy aktualizacje w trakcie wydarzenia oraz raport końcowy po jego zakończeniu.

Dlaczego to działa?

Bo nawet duże, rodzinne wydarzenia potrzebują precyzji, przewidywalności i świetnej komunikacji. Łączymy je w jedno – tak, aby organizator miał pełną kontrolę i spokojną głowę.

“Zespół app4event zapewnił nam ogromne wsparcie – zarówno przed wydarzeniem, jak i w jego trakcie. Wszystko było dopięte na ostatni guzik. Grafiki, komunikacja, system rejestracji – działało bez zarzutu. Świetna współpraca!”

Małgorzata Muzsik
Właścicielka

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i przedstawimy szczegóły naszych rozwiązań. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jak możemy wspólnie zrealizować Twój event.