Case Study
Wsparcie technologiczne dla agencji eventowej Relago

Podsumowanie współpracy
- Klient
- Relago - Agencja Eventowa
- Wydarzenie
- Współpraca partnerska
- Uczestnicy
- 300+ uczestników
- Usługi
- Obsługa recepcyjna, Partnerstwo technologiczne, Landing page, Rejestracja, Aplikacja webowa
Punkt wyjścia
Relago potrzebowało stworzyć stronę wydarzenia z formularzem rejestracyjnym, panelem do zarządzania, aplikację webową oraz recepcję.
Kluczowe były: Kompleksowość rozwiązań, niezawodność technologii
Zastosowaliśmy nasze motto: Nie obiecujemy cudów – po prostu je dowozimy.
Co zrobiliśmy?
- Wspólnie z grafikami przygotowaliśmy stronę WWW z formularzem rejestracyjnym.
- Klient z poziomu panelu administratora akceptował lub odrzucał uczestników, mógł generować wszystkie raporty do Excela lub csv
- Uczestnicy otrzymali aplikacje webową (link wysłany przez spersonalizowane wiadomości sms), z pełną funkcjonalnością wraz z możliwością pobrania certyfikatu oraz materiałów szkoleniowych
- Punkt recepcyjny w dniu wydarzenia – w pełni wyposażony
- Działaliśmy w tle – ale efekty były pierwszoplanowe
Dlaczego to działa?
Bo jesteśmy z Klientem od początku do końca. W dniu eventu zawsze koordynujemy pracę recepcji i dbamy o poprawne działanie.
A relacja z Relago? Można ją nazwać jednym słowem: Partnerzy.
“Współpraca z app4event to czysta przyjemność. Od pierwszej rozmowy czuliśmy, że trafiliśmy na zespół, który nie tylko zna się na rzeczy, ale myśli kilka kroków do przodu. Wszystko działało perfekcyjnie – od strony WWW, przez system rejestracji, aż po aplikację i recepcję na miejscu. Mieliśmy pełne wsparcie i zero stresu. Ich motto o dowożeniu cudów? W pełni zasłużone. Zyskaliśmy nie tylko sprawdzonych wykonawców, ale partnerów, z którymi chcemy pracować dalej.”